شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته ‌دوشنبه 19 آبان 1399/ شماره 158
نتیجه‌ی بازگشت دلار به فاز افزایشی، قیمت مواد اولیه افزایشی شد، کاهش رقابت ها در بورس کالا، دلار نیمایی کاهشی شد...
پست های رادیویی مرتبط:

نتیجه‌ی بازگشت دلار به فاز افزایشی
قیمت دلار که از دیروز، از جاده‌ی کاهش، تغییر مسیر داده بود، امروز هم به افزایش ادامه داد و جو بازارها را دگرگون کرد. دلار صرافی که با اعتماد به نفس فراوان، دیروز به کانال 22 هزار تومان وارد شد، پس از تغییر مسیر دلار آزاد، رو به افزایش گذاشت و کانال‌ 23 را دیروز و کانال 24 هزار تومان را امروز، پشت سر گذاشت و به 24 هزار و 800 تومان رسید تا نسبت به دیروز، هزار و 300 تومان افزایش قیمت داشته باشد.
دلار، امروز در بازار آزاد تا 27 هزار و 700 تومان نیز پیش رفت و در لحظه تنظیم این گزارش، با قیمت 27 هزار تومان، پیشنهاد می شود. حالا می شود گفت، بازار از جو کاهشی دلار که بعد از قطعیت نتیجه انتخابات آمریکا شدت گرفته بود، در حال فاصله گرفتن و ترسیم سیمایی جدید است.

قیمت مواد اولیه افزایشی شد
با رشد قیمت دلار از روز گذشته، قیمت مواد اولیه نیز به فاز صعودی برگشتند و امروز در عمده کالاها، شاهد رشدهای قابل توجه نسبت به آغاز هفته بودیم.

کاهش رقابت ها در بورس کالا
امروز معاملات پ پ های نساجی و شیمیایی و PVC ها در بورس کالا جریان داشت. به رغم رقابت های قابل ملاحظه در هفته های پس از کسر سهمیه ها، اما امروز رقابت ها نسبت به قبل، کاهش قابل توجهی داشت. به طوری که رقابت گریدهایی مانند 510 از 40 به 3 درصد رقابت رسید. رقابت گرید ZR230 هم از 57 درصد در هفته گذشته به 39 درصد در این هفته رسید. عمده گریدهای PVC نیز امروز با قیمت پایه معامله شد و حتی برخی عرضه های S65 اروند، مشتری نداشت و معامله نشد.

دلار نیمایی کاهشی شد
بعد از صعود 581 تومانی دلار نیمایی از 11 آبان تا دیروز، امروز میانگین ماهانه دلار نیمایی تغییر جهت داد و به 25 هزار و 832 تومان رسید و میزان اختلاف آن نسبت به روز گذشته به 71 تومان کاهش رسید. نکته مهم امروز، عقب نشینی میانگین روزانه دلار نیمایی به کانال 24 هزار و 300 تومان بود. میانگین روزانه، دیروز در کانال 25.600 تومان بود.

آغاز معاملات نفت و صعود به 40 دلار
قیمت نفت که معاملات هفته گذشته را با 39 دلار و 45 سنت به پایان رسانده بود، امروز و هفته‌ی جدید را نیز در همین بازه قیمت آغاز کرد. ولی در ادامه با 1 دلار و 5 سنت افزایش به 40 دلار صعود کرد. قیمت این لحظه برنت 40 دلار و 50 سنت. قیمت هر بشکه نفت آمریکا 38 دلار و 18 سنت.

ریزش 25 هزار واحدی بورس تهران
شاخص کل بازار سرمایه در پایان معاملات امروز با 25 هزار واحد کاهش به 1 میلیون و 215 هزار عقب نشینی کرد. گفتنی است شاخص کل بازار سرمایه از 20 مرداد ماه که به بالاترین رشد و 2 میلیون و 65 هزار رسید تا امروز، 849 هزار و 962 واحد کاهش را تجربه کرده است.

 

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟